زمان پخش و تکرار برنامه جعبه سیاه از شبکه افق
برنامه «جعبه سیاه» جدیدترین برنامه شبکه افق با محوریت گفتوگوی چالشی به تهیهکنندگی داود مرادیان و کارگردانی محمدهادی خفاجی مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. زمان پخش تکرار و بازپخش برنامه جعبه سیاه شبکه افق برای علاقمندان به این برنامه تلویزیونی در این صفحه به اطلاع شما می رسانیم
زمان پخش تکرار برنامه جعبه سیاه شبکه افق
برنامه جعبه سیاه شبکه افق به تهیهکنندگی داود مرادیان و کارگردانی محمدهادی خفاجی هر هفته یکشنبه ها و سهشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش میشود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ و ۱۸ به روی آنتن شبکه افق سیما میرود.
نوشته مشابه:
ببینید: هادی عامل از هدیه کفن و آگهی ترحیم خودش در شبکه افق دلخور شد !!
برنامه «جعبه سیاه» جدیدترین برنامه شبکه افق با محوریت گفتوگوی چالشی به تهیهکنندگی داود مرادیان و کارگردانی محمدهادی خفاجی با مهمانان از راز مگوی آنان پرده میدارد مورد استقبال بینندگان قرا گرفت. این برنامه کارگردانی محمدهادی خفاجی در سال ۱۴۰۳ تولید شده است.
تاکنون ۵۲ قسمت از این برنامه همزمان با روز پدر در ۲۵ دی ماه پخش شد و مهمان برنامه آقای هادی عامل بود.
موضوع برنامه
به گزارش روابط عمومی شبکه افق، در پرواز از همان لحظهای که هواپیما میخواهد پایش را از زمین بردارد و اوج بگیرد، تا وقتی که بخواهد فرود بیاید، تمام ریز و درشت اطلاعات از قبیل ارتفاع، زمان، سرعت و صدا در قطعهای به نام جعبه سیاه ثبت و ضبط میگردد. جعبه سیاهی که قرار است در روز مبادا یعنی زمانی که حادثه ناگوار برای سرنشینان هواپیما افتاد، به کار آید.
«جعبه سیاه» مقابل آدمهایی قرار گرفته، که نه در روز مبادا بلکه الان پرده از راز مگوی چهرهها بر میدارد. صحبتهایی که بخشیاش در تدوین کار حذف شده و به پخش نرسیده است و بخشهایی که برای اولینبار مقابل دوربین گفته شده است
نقد و بررسی
«جعبه سیاه» مقابل آدمهایی قرار گرفته، که نه در روز مبادا بلکه الان پرده از راز مگوی چهرهها بر میدارد. صحبتهایی که بخشیاش در تدوین کار حذف شده و به پخش نرسیده است و بخشهایی که برای اولینبار مقابل دوربین گفته شده است
به نظر میرسد که برنامهسازان جدید لازم است سری به آرشیو صداوسیما بزنند و برنامههای گذشته را مرور کنند. در آن دوران هم برنامهها دیده میشدند و هم احترام به میهمانان و مخاطبان حفظ میشد. این نوع هدیهها و گفتمانها جایی در تلویزیون ندارد. این نکتهای است که هم اهالی رسانه به آن اشاره دارند و هم در زمان پخش، مخاطبان را متعجب میکند که آیا در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی هستند یا یک محتوای اینترنتی؟